Mindfulness pro vnitřní klid
Nechte odpočinout svou mysl. Přijďte se naučit techniky, jak zvládnout běžné dny s větším klidem.
15. prosince 2021
cena: zdarma (nutná registrace)
kde se koná: online (aplikace Teams)

Webinářem vás provede Tereza, která se věnuje józe a mindfulness meditacím od roku 2012. V začátcích jí nejvíce pomohly lépe se vyrovnat se stresem během studií. Postupně se oboje stalo nedílnou součástí jejího každodenního života. Hlavní přínos jógy a mindfulness vnímá v sebe-poznání, žití ve větším klidu, fyzické a psychické vitalitě.
Na webináři se seznámíte s teoretickou částí mindfulness – základními postoji, proč praktikovat a jak ji zařadit do běžného dne. Také si vyzkoušíte základní mindfulness techniky, které vám pomohou se více zklidnit, zpřítomnit a navázat laskavý kontakt sám/a se sebou. Odnesete si praktické tipy, jak všímavost jednoduše zařadit do běžného života.
Aktuálně připravujeme
Virtuální skupina
Principem setkání je otevřeně hovořit o svých pocitech, strachu, nejistotách, naslouchat ostatním, ptát se a společně hledat možná řešení v respektujícím prostředí.
Virtuální skupina
Principem setkání je otevřeně hovořit o svých pocitech, strachu, nejistotách, naslouchat ostatním, ptát se a společně hledat možná řešení v respektujícím prostředí.
Workshop na téma „Jak zvládat stres a pocity úzkosti“
V dnešní uspěchané době se stres stává běžnou součástí našich životů. Ne vždy si ale uvědomujeme, jak nás ovlivňuje a jak s ním můžeme pracovat. Tento workshop nabízí prostor se na chvíli zastavit, porozumět vlastním reakcím a naučit se, jak zvládat stres a úzkost s větší lehkostí a porozuměním sobě samým.
Virtuální skupina
Principem setkání je otevřeně hovořit o svých pocitech, strachu, nejistotách, naslouchat ostatním, ptát se a společně hledat možná řešení v respektujícím prostředí.
Tipy na výběr střední školy
Výběr střední školy představuje pro každého žáka i jeho rodiče důležitý milník, který bývá spojený s očekáváním, ale i s obavami a nejistotou. Pro rodiny dětí s epilepsií může být tato etapa ještě náročnější, protože do rozhodování vstupují specifické potřeby dítěte, otázky týkající se zdravotního stavu i možné podpory ve školním prostředí.